rafał
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 0:27, 08 Gru 2007 Temat postu: REGULAMIN FORUM |
|
|
Zasady ogólne panujące na forum:
[1]Forum służy wymianie poglądów, opinii i informacji pomiędzy studentami pierwszego roku Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego "Apeiron" w Krakowie.
[2]Na forum proszę posługiwać się w miarę możliwości poprawną polszczyzną używając znaków diakrytycznych.
[3]Na forum zabronione jest: szerzenie treści propagujących postępowanie niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem (w jakiekolwiek formie), używanie wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych wyrażeń, jak również obrażanie uczuć religijnych różnych grup wyznaniowych.
[4]Zawartość każdego postu, jest wyrażeniem poglądów i opinii autora, a nie osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie forum, którzy nie ponoszą za nie odpowiedzialności. Nie zwalnia to jednak użytkowników przed przestrzeganiem pkt.3 niniejszego regulaminu.
[5]Forum służy szeroko pojętej wymianie poglądów, opinii i informacji, jednak prosimy swoje wypowiedzi umotywować lub w przypadku podejmowania kontrowersyjnego czy też mało znanego faktu podać źródło swoich informacji.
[6]Posty jednozdaniowe oraz nic niewnoszące do dyskusji będą kasowane, a autorowi większej ilości takich postów będą nadawane ostrzeżenia!
[7]Administracja forum (tj. administratorzy i moderatorzy) są zobowiązani do dbania o przestrzeganie wymienionych wyżej zasad, a także o kulturę dyskusji. Aby uniknąć sporów wobec rozbieżności w postrzeganiu zasad regulaminu oraz dobrego smaku uznaje się, że to interpretacja administracji jest wiążąca.
[8]Administracja wypełniając swoje obowiązki (patrz pkt.7) ma prawo ingerować w posty użytkowników (tj. zmieniać ich treść), kasować je oraz nadawać użytkownikom tzw. "ostrzeżenia". "Ostrzeżenie" nie jest metodą nacisku, a jedynie informacją o błędnym postępowaniu na forum w rozumieniu administracji. Ostrzeżeń jest pięć, po których - w przypadku drastycznego naruszenia zasad regulaminu - administracja ma możliwość (po wspólnym głosowaniu) usunięcia użytkownika z Forum.
[9]Forum zostało stworzone po to, żeby ułatwić komunikację pomiędzy studentami i z założenia każdy powinien brać aktywny udział w tworzeniu forum.
[10]Administracja forum zastrzega sobie do nadawania "ostrzeżenia" użytkownikom, którzy się nie udzielają na forum bez podania konkretnego powodu. Autorzy udostępnionych materiałów włożyli sporo pracy w ich tworzenie i publikację, dlatego wymagana jest aktywność i inicjatywa ze strony użytkowników. Nie toleruje się korzystania z forum wyłącznie w celu pobierania materiałów będących efektem ciężkiej pracy ich autorów.
Regulamin może w miarę czasu ulegać zmianie. Nie stosowanie się do w/w regulaminu może skutkować w skrajnych przypadkach usunięciem użytkownika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|